Callcenter sinds 2019,Comnexio optimaliseert uw klantenservice 24/7Wie zijn wij ?KerncijfersBij Comnexio staat de mens centraal in het bedrijf. Dankzij de expertise van onze medewerkers, geavanceerde technologieën en onze toewijding, garanderen wij een hoogwaardige service met als resultaat een hoge klanttevredenheid. Samen smeden we de toekomst van de klantenservice door onze innovatieve visie te benadrukken, dit alles in een sterke en collaboratieve teamgeest.8,8/10Klanttevredenheid1.100.000Jaarlijks behandelde contacten170WerknemersOns DNATeamspiritSamenlevenProfessionele toewijdingToekomstvisieOntmoet je toekomstige collega'sVacaturesNieuwsOntdek al onze nieuwste artikelenComnexio moderniseren met Genesys CloudOp 25/05/2023 heeft Comnexio een nieuwe stap gezet in de richting van operationele en technologische uitmuntendheid door het Genesys Cloud systeem te adopteren binnen haar ecosysteem. Deze overgang volgt onze logica van continue verbetering en toekomstgerichte visie.Comnexio richt zich op klanttevredenheidBij Comnexio staan mensen centraal. Dankzij de expertise van onze medewerkers, onze geavanceerde technologieën, onze omnichannel-beschikbaarheid en onze betrokkenheid garanderen wij een hoogwaardige service, wat resulteert in een hoge klanttevredenheid (8,7/10).Comnexio breidt personeelsbestand uit en werft continu nieuw personeel aan in 2024.Als onderdeel van haar voortdurende inzet voor operationele uitmuntendheid en klantenservice van hoge kwaliteit, werft Comnexio, het contactcentrum van ORES, actief aan in 2024. Comnexio moderniseren met Genesys CloudOp 25/05/2023 heeft Comnexio een nieuwe stap gezet in de richting van operationele en technologische uitmuntendheid door het Genesys Cloud systeem te adopteren binnen haar ecosysteem. Deze overgang volgt onze logica van continue verbetering en toekomstgerichte visie.Comnexio richt zich op klanttevredenheidBij Comnexio staan mensen centraal. Dankzij de expertise van onze medewerkers, onze geavanceerde technologieën, onze omnichannel-beschikbaarheid en onze betrokkenheid garanderen wij een hoogwaardige service, wat resulteert in een hoge klanttevredenheid (8,7/10).Comnexio breidt personeelsbestand uit en werft continu nieuw personeel aan in 2024.Als onderdeel van haar voortdurende inzet voor operationele uitmuntendheid en klantenservice van hoge kwaliteit, werft Comnexio, het contactcentrum van ORES, actief aan in 2024. Comnexio moderniseren met Genesys CloudOp 25/05/2023 heeft Comnexio een nieuwe stap gezet in de richting van operationele en technologische uitmuntendheid door het Genesys Cloud systeem te adopteren binnen haar ecosysteem. Deze overgang volgt onze logica van continue verbetering en toekomstgerichte visie.Comnexio richt zich op klanttevredenheidBij Comnexio staan mensen centraal. Dankzij de expertise van onze medewerkers, onze geavanceerde technologieën, onze omnichannel-beschikbaarheid en onze betrokkenheid garanderen wij een hoogwaardige service, wat resulteert in een hoge klanttevredenheid (8,7/10).Comnexio breidt personeelsbestand uit en werft continu nieuw personeel aan in 2024.Als onderdeel van haar voortdurende inzet voor operationele uitmuntendheid en klantenservice van hoge kwaliteit, werft Comnexio, het contactcentrum van ORES, actief aan in 2024. Item 1 of 3