Comnexio is een modern, omnichannel contactcenter dat altijd op zoek is naar innovatieve oplossingen om klantcontact efficiënter te maken.
Wij doen er alles aan om een verscheidenheid aan communicatiekanalen en geavanceerde technologieën aan te bieden, zodat onze adviseurs aan de behoeften van onze klanten kunnen voldoen.
Daarom bieden we een verscheidenheid aan kanalen om aan uw behoeften te voldoen.
- Spraak: telefonische assistentie blijft het belangrijkste communicatiekanaal, effectief om de meest complexe problemen op een menselijke manier op te lossen.
- Chat: chat is een van de meest praktische kanalen voor directe communicatie, vooral wanneer u op een website surft.
- Sociale netwerken: instant messaging, zoals Facebook Messenger, is een directe manier om de rand van de bevolking te bereiken die deze kanalen gebruikt.
- E-mail: e-mail blijft het kanaal bij uitstek om niet-dringende verzoeken gedetailleerd en persoonlijk te beantwoorden.
Om deze klantervaring te perfectioneren, investeren we in geavanceerde technologieën:
- Genesys Cloud: het cloud-based contact center platform bij uitstek dat op intelligente wijze (Interactive Voice Response) alle inkomende communicatie (voice, chat, e-mail, sociale netwerken) via een keuzemenu routeert naar de adviseur met de juiste vaardigheden.
- PowerBI: met deze krachtige tool voor gegevensanalyse kunt u de resultaten op de voet volgen door gedetailleerde rapporten op te stellen.
- AI: ons contactcenterplatform biedt toegang tot innovatieve technologieën op het gebied van kunstmatige intelligentie, zoals chatbots en voicebots, conversatieanalyse, sentimentanalyse, detectie van gespreksonderwerpen, enz. Artificial Intelligence stelt onze adviseurs in staat om zich te concentreren op de essentie, waardoor de kwaliteit en efficiëntie van de service verbetert. We zijn in staat om uitzonderlijke klantenservice te bieden en al onze klanten een soepele en efficiënte ervaring te garanderen.
- MyQM: een oplossing voor interactiekwaliteitsbeheer die kan worden gebruikt om kwaliteitscontrolecampagnes op te zetten, maar vooral om klantenadviseurs te coachen.
Respect voor veiligheid en persoonlijke gegevens
Tegelijkertijd leggen we bijzondere nadruk op gegevensbeveiliging en naleving van de RGPD, waarbij we de bescherming van je persoonlijke gegevens en de naleving van de strengste vertrouwelijkheidsnormen garanderen.